środa, 30 kwietnia 2014

Fanart Projekt nr 5: Dominik Szcześniak (3)

Autorem widocznego obok poczwórnego fanartu jest Dominik Szcześniak. To kolejny jego występ na Thorgalverse. Pierwszy można było zobaczyć tutaj, drugi w tym miejscu.

Prezentowany projekt powstał z okazji konkursu, którego głównym założeniem była twórcza reinterpretacja okładek pierwszych czterech tomów Thorgala. Regulamin zakładał, że te zreinterpretowane okładki mają tworzyć jakąś historię. No więc wymyśliłem sobie właśnie taką, jak widać. Chciałbym zaznaczyć, że po raz pierwszy w życiu działałem w full kolorze (no, może nie full), farby pożyczając od syna, który nieco lepiej się nimi posługuje. Niestety, konkursu nie wygrałem. Nie zdobyłem nawet żadnego wyróżnienia ni nic, ponieważ okazało się, że ten konkurs mi się przyśnił, o czym skapnąłem się dopiero po tygodniu dziergania kresek i sadzenia kolorów. No i co poradzę? Takie życie!

UWAGA! Dominik sprzedaje oryginalne rysunki. Gdyby ktoś był zainteresowany jego kupnem, może pisać na maila ziniolzine@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz