środa, 20 lutego 2013

Fanart nr 58: Łukasz Rydzewski

Rysunek widoczny obok wykonał Łukasz Rydzewski. Swoją twórczość prezentował dotychczas między innymi w zinie "Deus ex Machina: Po wybuchu", antologii "Komiksowy przewodnik po Warszawie", robił okładki do serii "Człowiek bez szyi". Jego prac można szukać na blogu: http://rysujekomiksy.blogspot.com. O "Thorgalu" powiedział:

"To było tak... Jak byłem w podstawówce, najbardziej nie lubiłem czytanek, a co za tym szło, miałem słabe oceny w tym temacie. Moja mama wpadła jednak na super pomysł, abym nie garował. Zaczęła mi kupować komiksy, bo myślała, że wtedy zacznę czytać. I tak się stało :) Los chciał, że wśród "Storma", "Kleksa", "Kajko i Kokosza" pojawił się i "Thorgal". Od razu mnie wciągnął. Miecze, magia i gołe baby :), choć tych ostatnich było trochę mniej. Jak się dowiedziałem po latach, mama specjalnie przeglądała albumy, aby od razu za młodu nie karmić mnie golizną :)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz