środa, 11 marca 2015

Fanart Specjal nr 61: Magdalena Minko

Autorką ilustracji widocznej obok jest Magdalena Minko, z wykształcenia i zawodu grafik. Jej portfolio można znaleźć w na stronie: mminko.daportfolio.com. Na temat swojego fanartu powiedziała:

"Grafika miała przedstawiać Kriss, jako że była to moja ulubiona bohaterka serii, jednak w pewnym momencie praca stała się nie tyle ilustracją, co interpretacją tego, w jaki sposób zapamiętałam historie opowiedziane rysunkami Rosińskiego. Było to dla mnie fajna przygoda - pretekst, by cofnąć się do starych albumów, które dawno temu wypożyczałam w osiedlowych bibliotekach (by złożyć całość historii, musiałam się nieźle naszukać niektórych części w róznych częściach miasta).

Robiąc fanarty staram się nie kopiować postaci 1:1. Tak zapamiętałam Kriss w zasadzie jeszcze jako dziecko - coś mrocznego wyłaniającego się z lasu i jednocześnie pociągającego."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz