środa, 13 maja 2015

Fanart import nr 33: Benoit Baude

Autorem ilustracji widocznej obok jest francuski malarz i grafik freelancer Benoit Baude. Jego prace można zobaczyć na stronie ben-toubab.com. Na temat "Thorgala" i stworzonego fanartu powiedział:

"Moja siostra jest fanką "Thorgala" i to dzięki niej odkryłem świat stworzony przez Rosińskiego i Van Hamme'a. Z miejsca spodobały mi się epickie historie oraz rysunki, a w szczególności tuszowanie, Rosińskiego; zarazem bardzo delikatne i mające duży wpływ na to, co dzieje się w kadrze. Moim ulubionym albumem serii - gdzie tuszowanie odgrywa szczególną rolę - jest "Ponad krainą cieni".

To właśnie dlatego sprezentowałem mojej siostrze ten rysunek - żeby jej podziękować za wprowadzenie mnie do tego świata!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz