środa, 2 lipca 2014

Fanart nr 79: Arkadiusz Hinc

Ilustrację widoczną obok wykonał Arkariusz Hinc, rysownik i webdesigner, który ma na swoim koncie m.in. albumik "Bobot" (do scenariusza Piotra Szreniawskiego). Więcej jego prac można znaleźć na stronie arekhinc.pl. A oto, co powiedział zapytany o swoją przygodę z serią stworzoną przez Jeana Van Hamme'a i Grzegorza Rosińskiego:

"Poproszony przez Kubę o opisanie mojej przygody z Thorgalem, zacząłem przeszukiwać odmęty swej pamięci. Zagłębiając się na coraz niższe poziomy mojej przeszłości, na każdym z nich odnajdywałem thorgalowskie ślady. Niestety nijak nie potrafiłem odnaleźć pierwszych śladów pozostawionych przez Dziecko z Gwiazd. Sięgnąłem więc do rodzinnych kronik i podań, a w nich odnalazłem informację, jakobym urodził się z egzemplarzem "Zdradzonej Czarodziejki" w dłoni. Ta historia wyjaśnia, również mnie, moje emocjonalne, trwające do dziś przywiązanie do tej zacnej komiksowej opowieści."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz