środa, 15 kwietnia 2015

Fanart Specjal nr 62: Katarzyna Babis - Kiciputek

Autorką grafiki widocznej obok jest Katarzyna Babis, znana też jako Kiciputek. Jak dotychczas w jej artystycznym dorobku znajduje się między innymi współtworzony z Iloną Myszkowską vel Kobieta Ślimak webcomics pod tytułem "Barwy biedy" (barwybiedykomiks.pl), wydany drukiem album "Tequila: Władca Marionetek"(do scenariusza Łukasza Śmigla) oraz pierwszy zeszyt serii "Rag & Bones" (do scenariusza Dominka Szcześniaka). Na bieżąco twórczość autorki można śledzić na blogu kiciputek.blogspot.com. Na temat fanartu Kasia powiedziała: 

"To postać Kriss de Valnor zachęciła mnie do zapoznania się z thorgalową serią. Zawsze, kiedy trafiałam w sieci na prace z Kriss, myślałam sobie: "Damn, to jest dobrze narysowana postać".

2 komentarze:

  1. Fajny fanart
    ...ciekawe jak Kriss narysuje Shurzenko bo ma być nowym rysownikiem Thorgal-Kriss!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu Surżenko? Dlaczego nie Meynet? kiedy sie ostatnio dowiedziałem(na KFK),że był brany pod uwagę przy okazji Louve,krew mnie zalała,że go nie wybrali!

    OdpowiedzUsuń