środa, 1 maja 2013

Fanart nr 60: Piotr Rosner

Autorem rysunku widocznego obok jest Piotr Rosner, ilustrator, projektant graficzny, kolorysta m.in. albumu "Epizody z Auschwitz: Raport Witolda" (z rysunkami Arkadiusza Klimka), ostatnio epizodu "Graal" wydanego w magazynie "Awantura 2.0" (z rysunkami Arkadiusza Klimka). Więcej prac Piotra można znaleźć na jego internetowym portfolio (tutaj). O "Thorgalu" powiedział:

"Moja przygoda z Thorgalem zaczęła się wraz z ukazaniem się w 1988 "Zdradzonej Czarodziejki " na kioskowych półkach. Byłem wtedy świeżo upieczonym pierwszoklasistą i już wtedy przejawiałem zainteresowanie rysunkiem. Od tamtej pory nie rozstawałem się z serią. Twórczość Grzegorza Rosińskiego odcisnęła duże piętno na mojej pracy, stała się wyznacznikiem jakości do którego cały czas dążę."

3 komentarze:

  1. Dobry, klasyczny wizerunek pana T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto z łuczników, mojego ulubionego zeszytu

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością dużo lepsze niż te maszkarony autorstwa Giulio de Vita

    OdpowiedzUsuń