środa, 22 maja 2013

Fanart Specjal nr 28: Piotr Bednarczyk

Autorem ilustracji widocznej obok jest Piotr Bednarczyk, rysownik na co dzień zajmujący się między innymi użytkową grafiką artystyczną. Jego prace zobaczyć można na blogu (obecnie w budowie) http://piotrbednarczyk.blogspot.com. Na temat "Thorgala" powiedział:

"Pewnie nie powiem nic nowego pisząc, że przygody Thorgala były jednym z pierwszych komiksów, które wpadły mi w ręce w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych i od których zaczęła się moja przygoda z tym medium. Było to w pierwszej, może drugiej klasie podstawówki, lekcja czegoś tam, cała klasa gryzmoliła w zeszytach jakieś szlaczki, a ja wraz z kumplem z tamtych lat, w ostatniej ławce pod blatem całkowicie odcięci od rzeczywistości czytaliśmy "Władcę gór", którego wykradłem mojemu starszemu bratu. Moim zdaniem jest to jeden z najbardziej wykręconych albumów, raczej nie dla smarków w naszym wieku. To były dobre czasy. Później przyszedł czas na wiele innych fascynacji i inspiracji, ale zawsze chętnie wracam do tej serii."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz