środa, 21 sierpnia 2013

Fanart nr 62: Tomasz Witas

Autorem rysunku widocznego obok jest Tomasz Witas, rysownik komiksów, ilustrator i portrecista. Publikował m.in. w "Fantastyce", "Czasie Fantastyki", "Esensji". Więcej jego prac można zobaczyć na blogu: http://tomaszwitas.blogspot.com. O "Thorgalu" powiedział:

"Mogę powiedzieć, że "Thorgal" to komiks mojej młodości. Żadna inna seria nie fascynowała mnie wtedy tak bardzo jak dzieło van Hamme'a i Rosińskiego. Z jednej strony śledziłem perypetie Thorgala i jego rodziny, a z drugiej ewolucję Rosińskiego - rysownika. Bardzo cenię pierwsze numery rysowane niezwykle luźną, malarską, grubą kreską, jednak za szczyt umiejętności Rosińskiego uważam okres, gdy powstawały tomy "Wilczyca" i "Słoneczny miecz". Wraz z późniejszymi tomami fascynacja zaczęła przygasać. Rozbudziła ją na nowo wystawa prac Grzegorza Rosińskiego, którą udało mi się obejrzeć w zeszłym roku w krakowskim muzeum Manggha."

1 komentarz:

  1. W tym rysunku bardzo podoba mi się pomysł zbiorczego przedstawienia postaci w ciekawej kompozycji.Widać,że masz swój wyrobiony styl.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń