środa, 5 października 2011

Fanart Specjal nr 5: Marek Rudowski

Autorem widniejącego obok rysunku jest Marek Rudowski. Swoje prace publikował między innymi w "Magazynie Fantastycznym", jest współtwórcą "Scen z życia murarza", brał udział w powstawaniu serii "Dom Żałoby". Aby szerzej zapoznać się z jego dokonaniami, nie tylko na polu komiksu, warto odwiedzić internetowe portfolio pod adresem: http://www.rudowscy.com/marek. O "Thorgalu" i pomyśle na fanart Marek wypowiada się w następujący sposób:

"Moja przygoda z Thorgalem rozpoczęła się w roku 1989, kiedy to w moje ręce ośmiolatka wpadły albumy "Alinoe" i "Kraina Qa". Komiksy te wywarły na mnie ogromny wpływ. Do dziś mam dreszcze na samo wspomnienie zielonowłosego Alinoe. Przez długi czas Thorgal towarzyszył mi nie tylko jako lektura, ale również jako wzór rysunku. Później przyszły inne komiksy i inni rysownicy, ale Grzegorz Rosiński wciąż  pozostaje jednym z najlepszych. Skłamałbym, gdybym nie przyznał, że duży udział w popularności czarnowłosego dziecka gwiazd miały dla mnie również przewijające się przez karty opowieści towarzyszki przygód Wikinga. Z tego powodu mój hołd naszemu rodzimemu twórcy chciałbym złożyć poprzez fanart dwóch żon Thorgala: Aaricii i Kriss de Valnor."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz