środa, 6 czerwca 2012

Fanart nr 35: Tomasz Samojlik

Thorgala widocznego obok narysował Tomasz Samojlik, twórca takich komiksów edukacyjnych jak "Ostatni żubr" czy "Ryjówka przeznaczenia" (postać Ryjówki pojawia się zresztą na ilustracji u boku Thorgala). Starsze prace naukowca z Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży parającego się komiksem odszukać można na jego blogu http://wiedzmun.blogspot.com. O serii "Thorgal" wypowiada się w następujący sposób:

"Co do mojej przygody z Thorgalem, to zaczęła się ona, kiedy byłem jeszcze w podstawówce i chłonąłem wszelkie komiksy jak gąbka. W świat Thorgala wsiąkłem na długo, dopiero w późnym liceum zdecydowałem się sprzedać całą kolekcję "Thorgali", bo po prostu zajmowała mi za dużo czasu - gdy do jakiegoś albumu zajrzałem, musiałem go doczytać do końca. Kilka kadrów z serii do dziś robi na mnie wielkie wrażenie, choć nowych tomów już nie śledzę z dawną uwagą."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz