środa, 27 czerwca 2012

Fanart nr 37: Krzysztof Chalik

Ilustrację widoczną obok wykonał Krzysztof Chalik, artysta zajmujący się grafiką i concepr-artem. W jego komiksowym portfolio znajduje się między innymi oprawa graficzna do "Leanne", spin-offa przygód Torkila Aymore zawartych w książkowym cyklu Marcina Przybyłka pod tytułem "Gamedec" (eksperymentalny pod względem wykonania komiks "Leanne" można przeczytać tutaj). Inne prace Krzysztofa odnaleźć można na jego stronie internetowej http://www.kchalik.com."Thorgala" autor wspomina w następujący sposób: 

"Moje wspomnienia odnośnie "Thorgala" to oczywiście Relax i "Zdradzona czarodziejka". Nie wiem, czy umiałem  już wtedy czytać, ale obrazki pamiętam doskonale. W ogóle Grzegorz Rosinski miał ogromny wplyw na moją wyobraźnię i pewnie był jednym z artystow,  pod wpływem którego zapragnąłem rysować. Przerysowywałem z jego komiksów całe kadry, szczególnie ze "Szninkla", bo było w nim trochę golizny, co czyniło ten komiks jeszcze bardziej smakowitym. To były chyba pierwsze lekcje rysunku. Najlepszym albumem z serii "Thorgal"  jest dla mnie paradoksalnie "Alinoe", gdzie Thorgala nie ma prawie wcale." Świetna historia, znakomicie narysowana.  Teraz nie jestem na bieżąco z "Thorgalem", ale jeśli  tylko coś mi wpadnie w łapy, pożeram z nieukrywaną przyjemnością."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz