środa, 3 lipca 2013

Fanart nr 61: Damian Dideńko

Rysunek widoczny obok narysował Damian Dideńko. Komiksy z jego rysunkami pojawiły się między innymi w pierwszym numerze magazynu "Profanum" oraz w antologii komiksów twórców z województwa śląskiego "FEST". Inne prace Damiana można znaleźć na jego blogu: http://didiusz.blogspot.com. O "Thorgalu" powiedział:

"Moja przygoda z Thorgalem zaczęła się w momencie, kiedy Kuba poprosił mnie o ilustrację. Wcześniej komiksy o Thorgalu znałem tylko "z widzenia". Przeglądając sklepowe półki z komiksami zawsze gdzieś tam wzrokiem o nie zahaczałem, czasem wyciągałem losowy zeszyt, czytałem kilka przypadkowych stron i "Thorgal" wracał na półkę. Dlatego kiedy Jakub napisał, ucieszyłem się i pomyślałem sobie: "Super! Nigdy tak naprawdę nie czytałem "Thorgala", to będzie dobra okazja żeby zapoznać się z tym komiksem". Przejrzałem w księgarni kilka zeszytów, orientując się mniej więcej o czym są, najbardziej odpowiadał mi ten pt. "Gwiezdne dziecko" – z nim wróciłem do domu. Przygoda zaczęła się intrygująco i zrodziła wiele pytań, przypuszczam, że najlepsze przede mną."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz