środa, 6 listopada 2013

Fanart Import nr 19: Filip Walgraef

Autorem ilustracji widocznej obok jest Filip Walgraef, rysownik pochodzący z Belgii, zajmujący się między innymi grafiką 2D i 3D i animacją. Na swoim koncie ma również internetowy komiks "Haywire" (dostępny tutaj). Jego innych prac można szukać na DeviantArcie (w tym miejscu). O "Thorgalu" powiedział:

"Znałem "Thorgala" od dzieciństwa i całkiem możliwe, że był to pierwszy dojrzały komiks, na jaki zwróciłem uwagę. Kiedy niedawno znowu na niego natrafiłem, po prostu mnie zatkało. Jest w nim po trosze wszystkiego, czego szukam w komiksie: fantasy, mitologia, science fiction i nawet ludzkie dramaty, wszystko bardzo wyjątkowe i w zrównoważonej ilości. A rysunki są kosmiczne! To dlatego kupiłem wszystkie części na raz i postanowiłem oddać im mały hołd. Jest tylko jedna wada, jest tego za mało!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz