środa, 7 września 2011

Fanart Specjal 3: Adam Święcki (1)

Ilustrację widoczną obok wykonał Adam Święcki. Adam jest między innymi twórcą serii "Przebudzone Legendy", która jak dotychczas składa się z trzech albumów: "Dziewanna", "Lewiatom" oraz "Szeptucha". Inny pełnometrażowy komiks jego autorstwa to "Wilcze sny". Na temat swoich początków z serią "Thorgal" wypowiada się w następujący sposób:

"Nie będę oryginalny, gdy powiem, że moja przygoda z Thorgalem zaczęła się od "Relaxu". Potem przyszedł czas na albumy. Pamiętam, gdy pojawiła się "Strażnicza kluczy" w twardej oprawie. Trzy dni biłem się z myślami czy kupić i skąd wziąć pieniądze? Album kosztował 30'000 zł. Zwykłe, miękko okładkowe były dotychczas w cenie 7'000 zł. Twarda okładka i kredowy papier. Ten komiks był jak z kosmosu. Czytałem go już w drodze z księgarni do domu. Mocną stroną serii "Thorgal" są dla mnie postacie drugiego i trzeciego planu. Dlatego na nie postawiłem w swoich ilustracjach."

W istocie, Adam nadesłał dwie prace. Pierwsza przedstawia Alinoe. Druga pojawi się na blogu za tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz