środa, 29 lutego 2012

Fanart nr 26: Mariusz Topolski

Widoczną po lewo ilustrację Thorgala wykonał Mariusz Topolski. Mariusz jest rysownikiem-amatorem. Jego upragniony debiut komiksowy ciągle przed nim. Swoje prace prezentuje na blogu http://weakinker.blogspot.com. "Thorgala" wspomina w następujący sposób:

"Pierwszy raz zetknąłem się z "Thorgalem" pod koniec lat 90-tych. Nie pamiętam dokładnie, jaki to był album (bodajże była to "Strażniczka kluczy"), za to nigdy nie zapomnę, jak wielkie wrażenie zrobiły na mnie rysunki Grzegorza Rosińskiego. Świetna kreska, kapitalny warsztat, nic tylko pozazdrościć talentu. Choć zagorzałym fanem "Thorgala" nie jestem, to mój szacunek do Rosińskiego nigdy nie zmaleje. Najnowsze albumy, w których rysownik zamienił piórko na pędzel, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że Pan Grzegorz wielkim artystą jest."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz