środa, 1 lutego 2012

Fanart Specjal nr 13: Maciej Czapiewski

Rysunek widoczny obok wykonał Maciej Czapiewski. Maciej jest autorem wydanego własnym sumptem kserowanego komiksu "Czarny Pan". Oprócz tego, jego prace znalazły się w zinach "Biceps" i "Kolektyw". Prowadzi dwa blogi: www.f-i-p.blogspot.com oraz www.fantastyczny-czas.blogspot.com. O "Thorgalu" mówi:

"Czytałem te komiksy sto lat temu, pamiętam mgliście, że robiły na mnie spore wrażenie, na przykład przy lekturze "Alinoe" autentycznie się bałem. Jakiś czas temu zafundowałem sobie sentymentalną podróż do lat dzieciństwa i kupiłem dwa archiwalne zeszyty: "Łuczników" i "Gwiezdne dziecko". Po ich ponownej lekturze stwierdziłem, że z "Thorgala" chyba już wyrosłem, ale mimo to cały czas planuję kupienie sobie wszystkich albumów i przeczytanie ich za jednym zamachem."

Tak się składa, że dzisiejszy fanart jest jedną z ilustracji w książce Macieja Gierszewskiego "Moje życie z Dżejmsem". Maciej pisuje o komiksach m.in. na "Kolorowych Zeszytach" oraz "Alei Komiksu". Prowadzi również bloga http://dybuk.wordpress.com. Więcej na temat jego książki można dowiedzieć się ze strony wydawcy. Tymczasem poniżej przedstawiam opowiadanie pod tytułem "Mrzonki", które stało się inspiracją dla rysownika:

[Mrzonki]
Chciałbym, żeby Dżejms był jednym z kotów Friggi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz