środa, 8 lutego 2012

Fanart Specjal nr 14: Edyta "Mei" Bystroń

Ilustrację widoczną obok wykonała Edyta Bystroń, znana pod pseudonimem Mei Wong. W jej dorobku znajdują się takie autorskie komiksy, jak "Księżniczka", "Historia fabryki" czy "Dziewczynka, którą bolała głowa oraz inne historyjki Mei". Publikowała m.in. w zinach "GTP" i "Jeju". Prace autorstwa Mei można znaleźć na blogu http://www.meigotuje.blogspot.com. O "Thorgalu" artystka wypowiada się w następujący sposób:

"Myślę, że moja przygoda z "Thorgalem" zaczęła się w dość nietypowy sposób, ponieważ zaczęłam ten komiks czytać dzięki mojej bibliotece. Jest tam dział z komiksami i nie ma tam co prawda jakiegoś szaleństwa, ale "Thorgal" był, jest i będzie jako obowiązkowy klasyk. Pamiętam, że to było chyba, gdy chodziłam do gimnazjum (czyli dobre parę lat temu) i było to w ferie zimowe. Wypożyczałyśmy z siostrą kolejne albumy i zostałam wchłonięta przez ten świat. Rysunki i historia zrobiły na mnie kolosalne wrażenie."

2 komentarze: