środa, 25 kwietnia 2012

Fanart nr 32: Kamil Boettcher

Autorem rysunku widocznego obok jest Kamil Boettcher. Niedawno wydany został komiks z jego ilustracjami - "Ból" do scenariusza Piotra Hermacińskiego, w internecie ukazuje się regularnie rysowany przez niego "Stalowy Jeż" (tutaj) do scenariusza Michała Ochnika. Liczne prace Kamila można znaleźć na jego blogu http://lupusartzzz.blogspot.com. W temacie "Thorgala" autor wypowiada się w następujący sposób:

"Thorgal" był chyba pierwszym "poważnym" komiksem, jaki trafił w moje łapska. Gdy byłem dzieciakiem uwielbiałem wypady po szkole do biblioteki wypożyczyć kolejny tom przygód czarnowłosego wojownika ;)

Pamiętam nawet pierwszy komiks z Thorgalem jaki zdobyłem! Był to tom 7 - "Gwiezdne Dziecko". Może to zabrzmi głupio, ale wtedy bałem się tego komiksu jak cholera! Wydawał mi się straszny, mroczny i brutalny, zupełnie inny od wszystkiego, co wtedy czytałem... Do tego ta realistyczna kreska!

Niesamowity klimat, RYSUNKI, no i historie które nawet teraz robią na mnie ogromne wrażenie. Ten komiks był (i nadal jest oczywiście) ucieczką. Ucieczką od tej nudnej rzeczywistości. Wielka inspiracja. Dzisiaj jak oglądam strony "Thorgala" to nadal nie mogę oderwać oczu od tych przepięknych ilustracji. MOC, panie Rosiński, MOC."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz