środa, 16 maja 2012

Fanart Import nr 1: Yildiray Cinar

Autorem ilustracji widocznej obok jest Yildiray Cinar. Artysta z Turcji pierwsze komiksy publikował w rodzimym wydawnictwie Capa Comics, potem trafił na rynek amerykański, gdzie rysował między innymi dla wydawnictwa Image Comics czy obecnie dla DC Comics ("Teen Titans", "Legion of Superheroes"). Prace Yildiraya można obejrzeć na jego blogu http://www.yildiraycinar.net. Zapytany o serię Jeana van Hamme'a i Grzegorza Rosińskiego mówi:

"Znałem "Thorgala" w latach 80., kiedy był publikowany tu w Turcji. Ukazywał się w tygodniku dla dzieci. Niedawno został wydany w formie albumowej i miałem okazję przeczytać chronologicznie pierwsze 25 albumów. Muszę powiedzieć, że jest to jedna z rzadkich rzeczy, która zabrała mnie w podróż do czasów mojego dzieciństwa i dała mi uczucie podniecenia w trakcie lektury każdej części. Długa podróż Thorgala to arcydzieło opowiadania historii."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz