środa, 23 maja 2012

Fanart nr 34: Gabriela Becla

Autorką widocznej obok ilustracji przedstawiającej Thorgala jest Gabriela Becla. Artystka odpowiada między innymi za oprawę graficzną historycznej serii komiksowej "Monte Cassino" (do scenariusza Zbigniewa Tomeckiego). Prace Gabrieli można znaleźć w galerii na stronie http://www.becla-tomecki.com. O "Thorgalu" ilustratorka mówi:

"Jako, że nie wychowałam się na komiksach, mój kontakt z "Thorgalem" nastąpił dość późno, bo raptem kilka lat temu. Choć w komiksach interesowały mnie inne klimaty, niż historie przygodowe i fantasy, to akurat "Thorgal" zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie jako dobrze opowiedziana, wciągająca historia. Teraz, przy okazji rysunku, znowu sięgnęłam po pierwsze zeszyty "Thorgala" i muszę przyznać, że nadal bardzo dobrze się go czyta."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz