środa, 2 maja 2012

Fanart nr 33: Jarosław Kozłowski

Thorgal widoczny na rysunku obok został narysowany przez Jarosława Kozłowskiego. Jarek publikował swoje komiksy m.in. w zinach "Maszin" czy "Hardkorporacja", jest autorem rysunków wydanej w formie albumiku serii "Multikierunkowcy" (do scenariusza Piotra Szreniawskiego).  Jego rysunki satyryczne oglądać można na blogu http://ostatnia-strona.blogspot.com. O "Thorgalu" autor mówi:

"Niestety nie mogę powiedzieć, tak jak inni, że wychowałem się na tej serii. Z racji tego, że tu, gdzie mieszkam, jeśli chodzi o komiksy jest to raczej ziemia jałowa, więc "Thorgala" poznałem całkiem niedawno (mimo, iż z pracami Rosińskiego miałem jakiś kontakt - "Szninkla" czy Yansa poznałem, o dziwo, jakimś cudem wcześniej). Napiszę tylko, że "Thorgal" do tej pory był dla mnie takim symbolem polskiego komiksu. Taka rzecz, którą zna się ze słyszenia, ale nie widziało na oczy ;)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz