środa, 26 września 2012

Fanart nr 42: Jacek Świdziński

Plansza widoczna obok to dzieło Jacka Świdzińskiego, mającego na swoim koncie między innymi autorski albumik "Paproszki, czyli małe piszczące ludziki" czy komiks "Przygody Powstania Warszawskiego" (zrealizowany we współpracy z Michałem Rzecznikiem), twórczo związanego z zinami "Jeju" i "Maszin". Wybrane prace Jacka znaleźć można na blogu http://jacekswidzinski.blogspot.com. O "Thorgalu" mówi:

"Brat wmówił mi, że Thorgal jest Polakiem wśród wikingów, ponieważ ma czarne włosy. "Nad jeziorem bez dna" bez okładki to pierwszy "Thorgal" jakiego przeczytałem, dlatego postanowiłem streścić go dla tych, którzy jeszcze nie znają Thorgala, ale czytają Thorgalverse. O dziwo, dopiero w streszczeniu znalazłem bliskie mi rozwiązania fabularne. Wszystkie teksty w adaptacji - Jean Van Hamme (tłum. Joanna Lamprecht)."

3 komentarze:

  1. Jacek bodajże jest też scenarzystą przygód...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałem za http://komiks.nast.pl/komiks/6854/Przygody-Powstania-Warszawskiego. Mój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ten błąd powtarza się na wielu stronach.

    OdpowiedzUsuń