środa, 12 września 2012

Fanart Specjal nr 22: Magdalena Dziklińska

Sympatyczny rysunek widoczny obok przygotowała Magdalena "Selka" Dziklińska. Magda rysuje dla przyjemności, inspirując się komiksami, animacją oraz malarstwem. Inne jej prace można oglądać na stronie http://selene-moon.deviantart.com. Na temat serii "Thorgal" wypowiada się w następujący sposób:

"Moja przygoda z "Thorgalem" zaczęła się bardzo dawno, gdy byłam malutka, a tata już wtedy kupował komiksy Rosińskiego. W tej chwili wszystkie należą do mnie (śmieję się, że są moim najwartościowszym posagiem :D). Zawsze fascynowała mnie tajemnica i magia jaką owiane są przygody Thorgala. Wyraziści i nieszablonowi bohaterowie, którzy z miejsca znajdują drogę do naszych sercach. Uważam "Thorgala" za jeden z najlepszych komiksów na świecie i jestem dumna, że jest tworzony przez tak utalentowanego Polaka :)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz