środa, 19 września 2012

Fanart Specjal nr 23: Artur Suchan

Ilustrację widoczną obok wykonał Artur Suchan, rysownik amatorsko zajmujący się komiksem. Publikował między innymi w antologiach "Komiks Forum", ma na swoim koncie pełnometrażowy komiks "Jedną nogą w grobie" (do scenariusza Krzysztofa Burdona i Sławomira Zajączkowskiego). O przygotowanym  rysunku i "Thorgalu" mówi:

"Narysowałem ten obrazek z albumu "Wyspa wśród lodów", gdyż jakoś wryło mi się w pamięć wypowiadane przez zamaskowaną córkę Slivii to hasło. Tajemnicza i sroga postać okazała się być piękną kobietą, jakich oczywiście nie mało w serii o Thorgalu. Sam komiks czytałem bardzo chętnie, gdyż wprowadzał w przeróżne światy, a rzeczywistość w nim przedstawiona była mieszanką realizmu, fikcji, magii, fantastyki. Główne postacie natomiast charakteryzowały się walecznością, rycerstwem, ale również i skromnością. Z moich ulubionych albumów dodam jeszcze "Alinoe" i "Kraina Qa". Cieszę się, że seria jest nadal kontynuowana i wciąż pokazuje nam nowe pomysły twórców.

Kilka lat temu zrobiłem sobie przegląd albumów "Thorgala", które posiadam i do dziś mam gdzieś w portfelu wypisane na kartce brakujące albumy. Być może kiedyś uzupełnię całą serię i w jakiś deszczowy dzień (lub kilka dni) przeczytam wszystkie od deski do deski jeszcze raz przenosząc się w nieznane, pełne przygód światy."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz