środa, 12 grudnia 2012

Fanart nr 51: Jarosław Marcinek

Rysunek widoczny obok wykonał Jarosław Marcinek, ilustrator, rysownik koncepcyjny i komiksowy. Portfolio z jego pracami zobaczyć można w tym miejscu. O "Thorgalu" mówi:

"Jak wiele innych osób, które tylko częścią swojej jaźni pozostają w świecie realnym, musiałem zetknąć się prędzej czy później z "Thorgalem". Nastąpiło to prędzej, jako że w czasach mojej wczesnej młodości "Thorgal" błyszczał na firmamencie skąpego (niestety) polskiego rynku komiksów i nie dało się go przegapić. Prace Pana Rosińskiego były w ogromnym stopniu inspiracją do podjęcia przeze mnie prób walki z materią rysunku. Im dłużej się z nią zmagam, tym bardziej mi się kark ugina przed jego kunsztem. Dlatego też pozwoliłem sobie na ten mały "tribute to"."

3 komentarze: