środa, 26 grudnia 2012

Fanart Specjal nr 24: Kajetan Wykurz

Autorem widocznej obok ilustracji przedstawiającej Kriss de Valnor jest Kajetan Wykurz, rysownik mający na swoim koncie między innymi albumy "Demoniczny detektyw" (do scenariusza Michała Lebiody) czy "Strzały pod Arsenałem" (do wspólnego scenariusza ze Sławomirem Bielickim). Kajetan publikował także w antologii "Niczego sobie. Komiksy o mieście Gliwice" (do scenariusza Daniela Gizickiego), zinach "Kolektyw" i "Biceps".  Jego prace oglądać można na blogu http://kaj-man.blogspot.com. O "Thorgalu" mówi:

"Moja przygoda z lekturą "Thorgala" zaczęła się jakieś 3 lata temu i wciąż trwa (jestem obecnie na 30-tym albumie). Czyni mnie to dość młodym fanem serii, która jednak na tyle mnie wciągnęła, że jest obecnie jedyną, którą regularnie uzupełniam o kolejne albumy. Styl Grzegorza Rosińskiego pod wieloma względami stał się dla mnie niedoścignionym wzorem, a jego kariera wciąż motywuje mnie do twórczego rozwijania się i ambitnych planów na przyszłość, wbrew smutnym realiom polskiego rynku komiksowego."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz