środa, 2 stycznia 2013

Fanart nr 53: Aleksandra Korbolewska

Autorką rysunku widocznego obok jest Aleksandra Korbolewska. W swojej codziennej pracy zajmuje się przeważnie grafiką w ruchu, tj. projektowaniem dla telewizji. Rysuje głównie dla przyjemności. Jej prace (przede wszystkim niekomercyjne) można zobaczyć na blogu http://kolleander.blogspot.com/. O "Thorgalu" mówi:

"Thorgalem" zainteresowałam się dopiero na studiach. Zaciekawiona entuzjastycznymi opiniami różnych znajomych, kupiłam młodszemu bratu na okazję Gwiazdki losowo wybrany i, jak się potem okazało, chyba najbardziej romantyczny z tomów - "Aaricię". Bardzo mi się spodobał, dlatego postanowiłam przeczytać całość (do dziś boję się zapytać, czy podobał się bratu, który o "Thorgalu" nigdy wcześniej nie słyszał i nadal nie ma z nim nic wspólnego). Z każdym następnym tomem byłam coraz bardziej zafascynowana płodnością wyobraźni scenarzysty i rysunkowym kunsztem pana Rosińskiego, oraz rozmachem obu. Przyznaję, że niektóre wątki wydały mi się aż zbyt niesamowite, ale i tak czytałam z wypiekami na twarzy. Już sama rozmaitość postaci/charakterów albo scenerii skłoniłaby mnie do podziwu.

Thorgala parzącego herbatę narysowałam dla przeziębionej kuzynki (fanki serii) celem rozgrzania jej i Thorgalem, i herbatą."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz