środa, 24 kwietnia 2013

Fanart Import nr 9: Frank Holland-Moritz

Autorem rysunku widocznego obok jest niemiecki rysownik Frank Holland-Moritz. Inne jego grafiki można odnaleźć na stronie: www.kawenzmannprod.de. Na temat fanartu przedstawiającego Kriss de Valnor powiedział:

"Historia kryjąca się za tą ilustracją jest krótka i dość nieciekawa. Chciałem zarobić trochę pieniędzy robiąc fanart, więc poprosiłem przyjaciela, aby zlecił mi narysowanie dla niego jakiejś postaci. Mógł wybierać. Był moim królikiem doświadczalnym. On jest wielkim fanem Thorgala i kobiecych bohaterek, więc chciał, żebym narysował dla niego Kriss. Zabawne jest to, że nigdy wcześniej nie czytałem "Thorgala" i nic o niej wiedziałem. Skończony obrazek wydrukowałem na płótnie i dałem mu. Był zadowolony i podobała mu się moja interpretacja. Smutną rzeczą jest to, że przeczytałem o amerykańskim artyście komiksowym, który został pozwany przez Marvela za sprzedaż fanatu. To zburzyło mój plan, żeby zarobić trochę kasy na mojej sztuce."

1 komentarz:

  1. Z tą "moją sztuką", to bym się do końca nie zgodził... :)

    OdpowiedzUsuń