środa, 15 stycznia 2014

Fanart nr 70: Anna Kryczkowska

Autorką grafiki widocznej obok jest Anna Kryczkowska, ilustratorka, projektanta, animatorka 2D i 3D. Jej prace można zobaczyć między innymi na stronie http://www.annakryczkowska.pl. Na temat "Thorgala" powiedziała:

"Thorgal" wpadł po raz pierwszy w moje ręce zaraz po przeprowadzce i rekonesansie, jaki odbyłam po nowej okolicy. Prawdę powiedziawszy, wchodząc do księgarni (którą powinnam chyba ozłocić za uświadomienie :)), nie przypuszczałam, że znajdę tam jedną z ikon świata komiksowego. Pomimo upływu tylu lat, nadal pamiętam ten nieuchwytny klimat zaraz po otwarciu i zagłębieniu się w lekturę. Przeskakiwałam z jednego zeszytu do drugiego, oczywiście jak tylko udało się je wychwycić w księgarniach. Czas oczekiwania natomiast łączył się z różnymi wyobrażeniami dotyczącymi dalszych losów bohaterów, za które każdy szanujący się psychiatra zaordynowałby mi kaftan bezpieczeństwa :). Zamierzałam opisać moje niesłabnące przywiązanie do Thorgala, ale obawiam się, że zabraknie mi na to miejsca :). Pozostaje mi podziękować ślicznie za uwagę. A więc dziękuję za poświęcony czas zarówno za przeczytanie tekstu, jak i zerknięcie na moją próbę przedstawienia ulubionego bohatera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz