środa, 22 stycznia 2014

Fanart Specjal nr 43: Sara "Kikifuko" Rogozińska

Autorką rysunku widocznego obok jest Sara "Kikifuko" Rogozińska, rysowniczka-amatorka. Jej prace można oglądać na Deviantarcie w tym miejscu. Na temat "Thorgala" powiedziała:

"Nie mogę powiedzieć, że "wychowałam się" na "Thorgalu", bo to też jakoby przywilej pokolenia moich rodziców. Aczkolwiek sama zaczęłam swoją przygodę z cyklem w wieku około 13 lat, kiedy to przypadkiem znalazłam w piwnicy "Łuczników". Już wcześniej rzucał mi się ten album w oczy, a że darzę komiksy miłością wielką i platoniczną, postanowiłam go przeczytać. Krótko po tym incydencie wygrzebałam inne "Thorgale" i choć tata twierdził, że ma komplet tomów, nie znalazłam wszystkim, więc zaczęłam je dokupować... I robię to do dzisiaj, chociaż uważam, że odkąd zmienił się scenarzysta, to "Thorgal" już nie jest ten sam, a jego poziom bardzo upadł i przy życiu trzyma go tylko legenda, jaką Rosiński i Van Hamme tworzyli w pocie czoła na przestrzeni lat. Pozostanę jednak wierna serii, mając nadzieję, że to się odmieni :) A serii o Kriss i tych innych - NIE UZNAJĘ!!!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz