środa, 19 marca 2014

Fanart nr 74: Mariusz Sopyłło

Autorem ilustracji widocznej obok jest Mariusz Sopyłło, rysownik satyryczny, który swego czasu publikował w różnych komiksowych antologiach czy zinach. Jego prace można oglądać w sieci między innymi na blogu http://rysujerysunki.blogspot.com. Na temat "Thorgala" powiedział:

"Kiedy byłem o parę lat młodszy, Thorgal zdecydowanie był moim ulubionym bohaterem komiksowym. Imponowały mi jego odwaga, współczucie i niezłomność charakteru. Podziwiałem także jego żonę, za podobne cechy... No, po prostu para doskonała połączona doskonale czystym uczuciem. Jako twórca komiksów chciałem kreować właśnie takie postacie. Później jednak dorosłem i zorientowałem się, że na prawdę nie ma takich ludzi, a postacie z mojego ulubionego komiksu są przerysowane na maksa! Wtedy zająłem się rysunkiem satyrycznym - jest on bliższy ludzkiej naturze A "Thorgala" ciągle uwielbiam. Wszyscy lubimy bajki."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz