piątek, 9 grudnia 2011

Przyszłość "Thorgala"

W najnowszym numerze "Fantasy Komiks" ukazał się wywiad z Nathalie Van Campenhoudt, redaktorką serii "Thorgal" w belgijskiej oficynie Le Lombard.

Według zapowiedzi, kolejne albumy serii będą ukazywały się co dwa lata. Najbliższy zostanie wydany się w roku 2013, a kolejne w latach 2015 i 2017. W albumie 36 zakończone zostaną przygody Thorgala i Jolana. Co więcej, akcja tego albumu zbiegnie się z akcją cykli pobocznych: "Kriss de Valnor" oraz "Louve". Oba te spin-offy zaplanowane są na cztery części każdy, ale nie jest powiedziane, że nie będą kontynuowane.

Z kolei cykl "Młodość Thorgala" ma przedstawić przygody Gwiezdnego Dziecka mające miejsce pomiędzy albumami "Aaricia" i "Zdradzona czarodziejka". Autorem scenariuszy będzie Yann le Pennetier, rysownikiem zostanie prawdopodobnie Joël Parnotte.

5 komentarzy:

  1. wczoraj przeczytałem "Statek miecz" oraz "Raissę" i nie jestem pewien, czy seria "Thorhal" ma przed sobą jakąkolwiek przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na mój gust "Raissa" była rzeczywiście słaba, lecz z kolei "Nie Zapominam o Niczym" czytało mi się bardzo dobrze i z nadzieję oczekuję drugiego tomu. Ucieszyłem się również z powrotu Sigwalda, który w starych Thorgalach zbyt szybko zniknął ze sceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapominam o niczym bardzo słaba jakość rysunku. Raissa i Statek miecz bardzo dobre jako całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwna troche informacja. Bo inne zrodla podaja, ze serii pobocznych bedzie 4, kazda po 7 albumow. Thorgal ma miec 40 numerow.

    OdpowiedzUsuń
  5. to źródło jest "najświeższe"

    OdpowiedzUsuń