środa, 28 marca 2012

Fanart nr 29: Piotr Kamiński

Ilustrację widoczną obok przysłał Piotr Kamiński, ilustrator publikujący historie obrazkowe przede wszystkim w internecie. Ostatnio jego komiks znalazł się w antologii "Deus ex Machina 2: Hybryda Boskie Urojenie". Prace autora można znaleźć na jego blogu: http://www.teenncorysuje.blogspot.com. Na temat serii "Thorgal" mówi:

"Co do mojej historii z Thorgalem, to serce mi stanęło jak czytałem o doświadczeniach innych rysowników. Troszkę jakbym przegapił jakiś ważny etap w życiu komiksiarza, taki, o którym się nie mówi. Komiks, jako całość, ominął moje dzieciństwo. Co za tym idzie, nie dorastałem z "Thorgalem". Jego pierwsze plansze przeczytałem dopiero w liceum, a to już po 2000 roku (i to nawet sporo)! Próbując sobie przypomnieć, co ja wtedy myślałem, mając w dłoniach "Zdradzoną Czarodziejkę", się nieznacznie uśmiechnąłem. "Na pewno też tak potrafię rysować". I ruszyłem do papierniczego po plakatówki. Rzeczywistość okazała się okrutna."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz