środa, 11 lipca 2012

Fanart nr 38: Łukasz Godlewski

Autorem ilustracji widocznej obok jest Łukasz Godlewski, związany twórczo z "Komiksownią" i organizowanym przez Pracownię Komiksową w Gdańsku "Projektem 24". Niebawem nakładem inicjatywy komiksowej SmallPress.pl ukaże się pełnometrażowy debiut Łukasza pod tytułem "Miłość", tymczasem jego prace na bieżąco można oglądać na blogu http://lukgod.blogspot.com. O "Thorgalu" autor mówi:

"Moja przygoda z "Thorgalem" zaczęła się dawno temu. To były jedne z pierwszych komiksów, jakie czytałem, a wszytko to dzięki mojej mamie, która czytała je razem ze mną. Później, nieco starszy, sprzedałem wszystkie komiksy, żeby zarobić kilka groszy, handlując z kolegą na Jarmarku Dominikańskim. Po kilku latach, zdając sobie sprawę z błędu, jaki popełniłem, postanowiłem odzyskać i uzbierać wszystkie "Thorgale". Nie było to łatwe w latach 90-tych. Rok po roku na kolejnych Jarmarkach świętego Dominika odkupowałem "Thorgale", na które wydawałem cale swoje oszczędności. Wkrótce komiksy o Wikingu zostały wydane ponownie, dzięki temu odzyskałem je wszystkie.

Uwielbiam tą serię, jednak z czasem przygody przestały ekscytować tak, jak na początku. Uważam, że Thorgal zasłużył na emeryturę. Wątek S-F, bardzo przeze mnie lubiany, niestety nie został moim zdaniem wystarczająco rozwinięty. Może historia "dziecka z gwiazd" powinna się wśród gwiazd skończyć, żeby wciąż błyszczeć, miast tląc się w końcu zniknąć."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz