środa, 18 lipca 2012

Fanart Specjal nr 20: Joanna Karpowicz

Ilustrację widoczną obok nadesłała Joanna Karpowicz, artystka mająca na swoim koncie ma między innymi rysunki w albumie "Szminka" (do scenariusza Jerzego Szyłaka) czy autorski album "Jutro będzie futro". Jej prace - nie tylko te związane z komiksem, ale też z malarstwem i ilustracją - można śledzić na blogu http://j-karpowicz.blogspot.com. O "Thorgalu" Joanna mówi:

"Kraina Qa" to dziesiąty tom z serii. Oszalałam, jak go zobaczyłam po raz pierwszy, strasznie mi się spodobały statki powietrzne. Świetne jest to przejście fabularne z zimowego otwarcia do egzotycznej krainy. Dla mnie kadry Rosińskiego zawsze były ruchomymi obrazami. Zadziwiające, jak ten facet potrafi poruszyć wyobraźnią czytelnika - jest mistrzem wszystkich planów, buduje taką sugestywną przestrzeń. Mam wielki szacunek dla jego twórczości."

1 komentarz: