środa, 7 listopada 2012

Fanart nr 47: Grzegorz Kaczmarczyk

Autorem ilustracji widocznej obok jest Grzegorz Kaczmarczyk, niemający jeszcze dorobku komiksowego rysownik. Galeria z jego pracami znajduje się w tym miejscu. O "Thorgalu" mówi:

"Styk z "Thorgalem" miałem we wczesnym dzieciństwie. Dojrzałem go na półce u kuzynostwa w wieku około 6 lat, a że lubiłem kolorowe obrazki od zawsze, to poprosiłem kuzynów o to, czy mogę go "wypożyczyć". Do dzisiaj te dwa numery "Thorgala" ("Zdradzona Czarodziejka" i "Wyspa wśród lodów") z wydawnictwa Korona, z bodajże 1991 roku, mam w swoich zbiorach komiksowych, niestety w lekko nadszarpniętym już stanie. Jeśli chodzi o pana Grzegorza Rosińskiego, to powiem szczerze, nigdy się nie podniecałem jego rysunkami, aż do niedawna. Zacząłem przeglądać jego prace, oglądać filmiki na YouTube z jego wykonami, bo zawsze byłem zdania, że jak się uczyć to od najlepszych (zresztą moim marzeniem jest kiedyś w przyszłości tak umiejętnie operować akwarelami). A do narysowania fanartu dla Thorgalverse, zainspirował mnie genialny malunek Thorgala wykonu Yildiraya Cinara."

1 komentarz: