środa, 13 marca 2013

Fanart Import nr 5: Karell Clara

Autorką ilustracji widocznej obok jest Karell Clara, francuska ilustratorka, pracująca jako grafik 2D i 3D w przemyśle animacji. Więcej je prac można zobaczyć na stronie http://codaleia.wordpress.com. O "Thorgalu" mówi:

"Moja miłość do "Thorgala" sięga dzieciństwa, miałam wtedy 9 lub 10 lat i kiedy chodziłam z mamą do sklepu, zawsze zaglądałam do księgarni. Pamiętam pierwszy album "Thorgala", jaki zobaczyłam. To była "Aaricia" - ten piękny rysunek przedstawiający Aaricię i pegaza na okładce. W tamtym czasie byłam zauroczona wszystkim, co było związane z pegazami. Przyjaciółka mojej mamy pożyczyła mi dwa pierwsze albumy serii i po prostu nie mogłam przestać...

Lubię "Thorgala", bo uwielbiam mitologię i magiczne przedmioty, a świat Wikingów jest tak bardzo atrakcyjny, ponieważ jest mały znany i wciąż dość tajemniczy."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz