środa, 27 marca 2013

Fanart Import nr 6: dogcanjump

Rysunek widoczny obok to dzieło pochodzącego z Serbii rysownika ukrywającego się pod pseudonimem "dogcanjump". Nie jest to profesjonalny grafik, nie ma w swoim dorobku żadnego komiksu, jego prace można oglądać na DeviantArcie (tutaj). W Serbii "Thorgal" ukazuje się obecnie w magazynie "Stripoteka", w sierpniu 2012 na jego łamach opublikowano album "Arachea". Co ciekawe, "Thorgal" drukowany jest w czerni i bieli, pod tytułem "Torgal", ponieważ w języku serbskim dokonuje się zapisu fonetycznego. A oto, co na temat 'Thorgala" powiedział autor rysunku:

"Pierwszy raz przeczytałem "Thorgala", kiedy byłem bardzo mały, mogłem mieć wtedy jakieś 11 lat. Były to dwie historie w dużego formatu czarno-białym magazynie: ta z małym Thorgalem i krasnalem i przedmiotem wykonanym z metalu, który nie istniał, a także ta, gdzie poznajemy pochodzenie Thorgala i gdzie on poznaje swojego dziadka.

Fanart został wykonany z myślą o lokalnym forum, gdzie każdego tygodnia pojawia się do narysowania (dla amatorów i profesjonalistów) temat - postać. Niedawno motywem przewodnim byli Avengers, więc kiedy pojawił się Thorgal, pomyślałem, że narysuję go jako Hawkeye'a i dodam do tego Hulka. Pierwszy raz rysowałem te postacie i powiedziałbym, że jest to dość dziwny crossover."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz