środa, 6 marca 2013

Fanart nr 59: Dominik Szcześniak (2)

Autorem rysunku widocznego obok jest Dominik Szcześniak. To drugi fanart jego autorstwa pojawiający się na "Thorgalverse" (pierwszy można zobaczyć w tym miejscu). Oto, co Dominik powiedział na jego temat:

"Przy utworach Grzegorza Rosińskiego i Tadeusza Baranowskiego bawiłem się od brzdąca. Dziś, kiedy już jestem dziadkiem, komiksy tych Panów wciąż sprawiają mi dużo radości. Bardzo miło wspominam crossover pomiędzy "Thorgalem" a "Szlurpem i Burpem", jaki miałem okazję przeczytać w jednym z pierwszych numerów magazynu "Super Boom!". O podobny crossover pokusiłem się w pracy, którą dzisiaj prezentuję. "Oczy Diplodoca" to mój hołd mistrzom. Absolutnie nie umywający się do ich prac i uświadamiający mi, że jestem beznadziejnym rysownikiem, ale szczery."

UWAGA! Dominik sprzedaje oryginalny rysunek. Gdyby ktoś był zainteresowany jego kupnem, może go zalicytować tutaj.

1 komentarz: